lunes, 3 de febrero de 2014

Let's get started!

Hola a todos y a todas!! Hoy empiezo el blog, llena de ilusión e ideas: un blog sobre moda, tendencias, pasarelas... Un poco de todo lo que me gusta, que espero que también os guste a vosotros. 
Mi intención es compartir con vosotros mi percepción de la moda. Muchas veces me divierte más investigar sobre moda y nuevas tendencias que leer una revista. Esa es la gran razón que me lleva a escribir este blog. Plasmaré lo que me inspira en mi día a día. Comenzamos!!

                                        --------------- @ ----------------

Hello everyone!! Today I start the blog, full of joy and ideas - a blog about fashion, new trends, runways... A little bit of all I like, hoping you'll like it too. 
My intention is to share with you my perception of the fashion world. Because for me, finding out everything you can about that amazing world is more fun than just reading a magazine. And that is the main reason of this blog - to capture the things that inspire me in my day to day. So... Let's get started!!


2 comentarios: